Welkom...

dr. S.A. de Vries (Sjoerd)

Universitair docent

Over mij

Sjoerd de vries is als universitair docent verbonden aan de Universiteit Twente. Hij onderzoekt digitale transformaties vooral in het onderwijs en in de publieke sector. Hij heeft verder onderzoek en onderwijs in digitale en 'data-driven' media, met name het gebruik ervan in digitale marketing en corporate communicatie. Als programmamanager is hij verantwoordelijk voor verschillende Europese hoger onderwijs transformatietrajecten binnen het Europees Instituut voor Innovatie en Technologie (EIT Digital), met als centrale vraag: wat is hoger onderwijs in 2015? .  

Expertises

Social Sciences
Education
Netherlands
Social Media
Business & Economics
Promotional Strategy
Retailing
Social Media
Engineering & Materials Science
Education
Marketing

Publicaties

Recent
Vonk, J. , de Vries, S. A., Gerritsen, C. M. , & Marinescu-Muster, R. F. (2023). Solution Room - Science Citizenship: Exploring the Important Competences. 1st International Citizen Science for Health Conference, CS4H 2023, Enschede, Netherlands.
Vonk, J. , de Vries, S. A. , Marinescu-Muster, R. F., & Gerritsen, C. M. (2023). Science Citizenship: The Case of Citizen Science NOW. Abstract from 1st International Citizen Science for Health Conference, CS4H 2023, Enschede, Netherlands.
Nicolas, E., van Dam, K., Tercanli, H., Trần, M. A. , de Vries, S. A., Vonk, J., Perelló, J., Lemus, M., & Bedoya Bernal, N. (2022). Needs assessment and future foresight report on Citizen Science. Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.7509521
Schrotenboer, D. , Constantinides, E. , Herrando, C. , & de Vries, S. A. (2022). The Effects of Omni-Channel Retailing on Promotional Strategy. Journal of theoretical and applied electronic commerce research, 17(2), 360-374. https://doi.org/10.3390/jtaer17020019
Schrotenboer, D. W. , Constantinides, E. , de Vries, S. A. , & Herrando, C. (2021). The Effects of Omni-Channel Retailing on Promotional Strategy. Paper presented at 20th Internatonal Marketing Trends Conference, Venice, Italy.
Yu, X. , Constantinides, E. , Herrando, C. , & de Vries, S. A. (2021). The impact of artificial intelligence application on customer engagement. Paper presented at 20th International Marketing Trends Conference 2021, Venice, Italy.

Pure Link

Contactgegevens

Bezoekadres

Universiteit Twente
Faculty of Behavioural, Management and Social Sciences
Cubicus (gebouwnr. 41), kamer C222
De Zul 10
7522NJ  Enschede

Navigeer naar locatie

Postadres

Universiteit Twente
Faculty of Behavioural, Management and Social Sciences
Cubicus  C222
Postbus 217
7500 AE Enschede