Expertises
Medicine & Life Sciences
# Education
# Grounded Theory
# Interdisciplinary Placement
# Learning
Social Sciences
# Elementary Education
# Learning
# Learning Environment
# Value Added
Verbonden aan
Publicaties
Recent
Hogenkamp, L.
, van Dijk, A. M.
, & Eysink, T. H. S. (2021).
Analyzing socially shared regulation of learning during cooperative learning and the role of equal contribution: A grounded theory approach.
Education Sciences,
11(9), Article 512.
https://doi.org/10.3390/educsci11090512
Eysink, T. H. S.
, van Dijk, A. M.
, & de Jong, T. (2020).
BE COOL! a digital learning environment to challenge and socially include gifted learners.
Educational technology research and development,
68(5), 2373-2393. Advance online publication.
https://doi.org/10.1007/s11423-020-09754-9
van Dijk, A. M.
, Eysink, T. H. S.
, & de Jong, T. (2020).
Supporting Cooperative Dialogue in Heterogeneous Groups in Elementary Education.
Small group research,
51(4), 464-491. Advance online publication.
https://doi.org/10.1177/1046496419879978
Pure Link
Verbonden aan Opleidingen
Bachelor
Master
Vakken Collegejaar 2023/2024
Vakken in het huidig collegejaar worden toegevoegd op het moment dat zij definitief zijn in het Osiris systeem. Daarom kan het zijn dat de lijst nog niet compleet is voor het gehele collegejaar.
Vakken Collegejaar 2022/2023
Current Projects
Contactgegevens
Bezoekadres
Universiteit Twente
Faculty of Behavioural, Management and Social Sciences
Cubicus
(gebouwnr. 41), kamer B220
De Zul 10
7522NJ Enschede
Postadres
Universiteit Twente
Faculty of Behavioural, Management and Social Sciences
Cubicus
B220
Postbus 217
7500 AE Enschede