Expertises
Medicine & Life Sciences
# Education
# Grounded Theory
# Interdisciplinary Placement
# Learning
Social Sciences
# Elementary Education
# Learning
# Learning Environment
# Value Added
Verbonden aan
Publicaties
Recent
Hogenkamp, L.
, Van Dijk, A. M.
, & Eysink, T. H. S. (2021).
Analyzing socially shared regulation of learning during cooperative learning and the role of equal contribution: A grounded theory approach.
Education Sciences,
11(9), [512].
https://doi.org/10.3390/educsci11090512
Eysink, T. H. S.
, van Dijk, A. M.
, & de Jong, T. (2020).
BE COOL! a digital learning environment to challenge and socially include gifted learners.
Educational technology research and development,
68(5), 2373-2393.
https://doi.org/10.1007/s11423-020-09754-9
van Dijk, A. M.
, Eysink, T. H. S.
, & de Jong, T. (2020).
Supporting Cooperative Dialogue in Heterogeneous Groups in Elementary Education.
Small group research,
51(4), 464-491.
https://doi.org/10.1177/1046496419879978
van Dijk, A. M. (2017).
Learning together in mixed-ability elementary classrooms. University of Twente.
https://doi.org/10.3990/1.9789036544450
Gijlers, A. H.
, van Dijk, A. M., Klaus, K., & Saab, N. (2017).
Leren (en) communiceren tijdens het maken van een concept map: het effect van ondersteuning. Paper presented at 44e Onderwijs Research Dagen, ORD 2017, Antwerpen, Belgium.
Pure Link
Verbonden aan Opleidingen
Bachelor
Master
Vakken Collegejaar 2021/2022
Vakken in het huidig collegejaar worden toegevoegd op het moment dat zij definitief zijn in het Osiris systeem. Daarom kan het zijn dat de lijst nog niet compleet is voor het gehele collegejaar.
Vakken Collegejaar 2020/2021
Current Projects
Contactgegevens
Bezoekadres
Universiteit Twente
Faculty of Behavioural, Management and Social Sciences
Cubicus
(gebouwnr. 41), kamer B220
De Zul 10
7522NJ Enschede
Postadres
Universiteit Twente
Faculty of Behavioural, Management and Social Sciences
Cubicus
B220
Postbus 217
7500 AE Enschede