Expertises
Social Sciences
# Interference
# Interview
# Learning Objective
# Physics
# School Grade
# Secondary School
# Student
# Teaching
Verbonden aan
Publicaties
Recent
Wietsma, J. J.
, Visser, T.
, van Dulmen, T.
, van Rossum, A., van den Berg, E.
, & van der Veen, J. (2020).
Supporting secondary stem education and attracting students to science and technology. In J. van der Veen, N. van Hattum-Janssen, H-M. Järvinen, T. de Laet, & I. ten Dam (Eds.),
Engaging, Engineering, Education: Book of Abstracts, SEFI 48th Annual Conference University of Twente (online), 20-24 September, 2020 (pp. 1462-1464). Societe Europeenne pour la Formation des Ingenieurs (SEFI).
van den Berg, E.
, van Rossum, A.
, Grijsen, J.
, Pol, H. J.
, & van der Veen, J. (2020).
Teaching Particle-Wave Duality with Double-Slit Single-Photon Interference in Dutch Secondary Schools. In J. Guisasola, & K. Zuza (Eds.),
Research and Innovation in Physics Education: Two Sides of the Same Coin (pp. 135-143). (Challenges in Physics Education, CPE). Springer.
https://doi.org/10.1007/978-3-030-51182-1_11
Pure Link
Vakken Collegejaar 2022/2023
Vakken in het huidig collegejaar worden toegevoegd op het moment dat zij definitief zijn in het Osiris systeem. Daarom kan het zijn dat de lijst nog niet compleet is voor het gehele collegejaar.
Vakken Collegejaar 2021/2022
Contactgegevens
Bezoekadres
Universiteit Twente
Faculty of Science and Technology
Carré
(gebouwnr. 15), kamer 4627
Hallenweg 23
7522NH Enschede
Postadres
Universiteit Twente
Faculty of Science and Technology
Carré
4627
Postbus 217
7500 AE Enschede