Expertises
Social Sciences
# Innovation
# Literature
# Scaling
# Sustainability
# Transparency
Agriculture & Biology
# Electronics
# Peers
# Systematic Review
Verbonden aan
Publicaties
Recent
Prenger, R.
, Tappel, A. P. M.
, Poortman, C. L.
, & Schildkamp, K. (2022).
How can educational innovations become sustainable? A review of the empirical literature.
Frontiers in Education,
7, [970715].
https://doi.org/10.3389/feduc.2022.970715
Tappel, A. P. M.
, Poortman, C. L.
, Schildkamp, K.
, & Visscher, A. J. (2022).
Distinguishing aspects of sustainability.
Journal of educational change.
https://doi.org/10.1007/s10833-022-09465-3
van den Boom-Muilenburg, E.
, Tappel, A.
, Schildkamp, K.
, & Poortman, C. L. (2020).
Duurzame onderwijsontwikkeling door professionele leergemeenschappen: Leiderschap als smaakmaker.
SchoolManagement Totaal, 32-35.
Pure Link
Contactgegevens
Bezoekadres
Universiteit Twente
Faculty of Behavioural, Management and Social Sciences
Ravelijn
(gebouwnr. 10), kamer 5436
Hallenweg 17
7522NH Enschede
Postadres
Universiteit Twente
Faculty of Behavioural, Management and Social Sciences
Ravelijn
5436
Postbus 217
7500 AE Enschede