Expertises
Social Sciences
# Commissioned Research
# Education
# Evaluation
# Federal Republic Of Germany
# Federation
# Ministry
# Netherlands
# Sweden
Verbonden aan
Nevenactiviteiten
-
AESIS network // ScienceWorks
lid Advisory Board AESIS- Advancing and Evaluating the Social Impact of Science -
NRPO, nationaal regieorgaan praktijkgericht onderzoek
lidmaatschap van de wetenschappelijke adviesraad -
Wageningen Universiteit Research
voorzitter Commissie Wetenschappelijke Integriteit
Publicaties
Recent
Flach, P. D. (2023).
Bekostiging van hoger onderwijs op basis van kostprijs: Op weg naar meer publieke waarde. [PhD Thesis - Research UT, graduation UT, University of Twente]. University of Twente.
https://doi.org/10.3990/1.9789036555838
van der Meulen, B. J. R. (2022).
Hoger onderwijs in de digitale samenleving. University of Twente.
Torenvlied, R.
, de Boer, H. F.
, Couwenberg, S., Linnenbank, M.
, & van der Meulen, B. J. R. (2022).
Towards more evidence-based policy within the ministry of JenV: Summary. University of Twente.
https://repository.wodc.nl/bitstream/handle/20.500.12832/3177/3072-naar-meer-evidence-based-beleid%20binnen-jenv-summary.pdf?sequence=3&isAllowed=y
Torenvlied, R.
, de Boer, H. F.
, Couwenberg, S., Linnenbank, M.
, & van der Meulen, B. J. R. (2022).
Naar meer evidence-based beleid binnen JenV: Samenvatting. University of Twente.
https://repository.wodc.nl/bitstream/handle/20.500.12832/3177/3072-naar-meer-evidence-based-beleid%20binnen-jenv-samenvatting.pdf?sequence=2&isAllowed=y
Torenvlied, R.
, de Boer, H. F.
, Couwenberg, S., Linnenbank, M.
, & van der Meulen, B. J. R. (2022).
Naar een meer evidence-based beleid binnen JenV. University of Twente.
https://repository.wodc.nl/handle/20.500.12832/3177
Kokkeler, B., Evers, G.
, van der Meulen, B. J. R.
, de Boer, H. F.
, Kolster, R., van Belle, J., van den Broeke, T., & Ploeg, M. (2022).
Eindevaluatie uitbreiding van het promotierecht: Eindrapport. Technopolis Group.
https://www.rijksoverheid.nl/documenten/rapporten/2022/03/15/rapport-eindevaluatie-uitbreiding-van-het-promotierecht
Kottmann, A.
, Kolster, R.
, & van der Meulen, B. J. R. (2021).
Leren hoger onderwijs te stimuleren: Eindrapport Evaluatie Comeniusprogramma 2021. Center for Higher Education Policy Studies (CHEPS).
Kottmann, A.
, van der Meulen, B.
, & Westerheijden, D. (2020).
Learning from Innovations in Higher Education: Evaluation of innovation impacts of the Norwegian Centres for Excellence in Education initiative. Center for Higher Education Policy Studies (CHEPS).
https://www.persistent-identifier.nl/urn:nbn:nl:ui:28-11dbe404-730c-4a54-8735-7ae99c50140b
Jongbloed, B. W. A.
, & van der Meulen, B. J. R. (2020).
De bekostiging van het medisch academisch onderwijs in Engeland, Zweden, Duitsland en Nederland: Onderzoek in opdracht van de NFU. Center for Higher Education Policy Studies (CHEPS).
Huisman, J.
, de Boer, H.
, Jongbloed, B.
, Kolster, R.
, van der Meulen, B., Bok, C., & Van Lancker, W. (2020).
Prospective Report on the Future of Transnational Collaboration in European Higher Education: Executive summary. European Commission.
https://doi.org/10.2766/631220
Pure Link
Vakken Collegejaar 2022/2023
Vakken in het huidig collegejaar worden toegevoegd op het moment dat zij definitief zijn in het Osiris systeem. Daarom kan het zijn dat de lijst nog niet compleet is voor het gehele collegejaar.
Vakken Collegejaar 2021/2022
Contactgegevens
Bezoekadres
Universiteit Twente
Faculty of Behavioural, Management and Social Sciences
Ravelijn
(gebouwnr. 10), kamer 5109
Hallenweg 17
7522NH Enschede
Postadres
Universiteit Twente
Faculty of Behavioural, Management and Social Sciences
Ravelijn
5109
Postbus 217
7500 AE Enschede