Als assistant professor geef ik les en begeleid ik PhD- en masterstudenten. Zowel mijn onderzoek als de vakken die ik doceer bevinden zit precies op het snijvlak van design thinking en marketing.

Naast academische papers schrijf ik ook graag boeken en columns. Mijn boek 'Marketing Design' won in 2020 de prijs voor beste marketingboek van het jaar en is door MT/SPROUT betiteld als één van de tien beste marketingboeken ooit.

Organisaties

Publicaties

2024
2023
A design thinking perspective on human rightsIn Applied human rights (pp. 339-348). University of Wageningen. van Zeeland, E.https://doi.org/10.3920/978-90-8686-943-5_19The prototype - evaluation choreographyIn EKSIG Conference Proceedings: From abstracteneww to Concreteness - experiential knowledge and the role of prototypes in design research. Design Research Society. van Zeeland, E.Getting started with Design Thinking. FLOOT. van Zeeland, E.https://lerenmetfloot.nl/product/getting-started-with-design-thinking/
2022
2021
2020

Overige bijdragen

Op het platform Innovation Origins kan je al mijn columns vinden (over onderwerpen als design thinking, innovatie en creativiteit) en mijn artikelenreeks over Solar Team Twente.

Onderzoeksprofielen

Scan de QR-code of
Download vCard