Na betrokken te zijn geweest bij de opzet van het MSc Robotics programma en als master coördinator ben ik nu de opleidingsdirecteur van dit programma en de coördinator professional and personal development.
Binnen de MSc Robotics zal Challenge Based Learning een belangrijke rol gaan spelen; elk kwartiel werken studenten aan een challenge. Zij doen dit in een sudententeam dat bestaat uit studenten van verschillende specialisaties en profielen. Binnen de challenge moeten studenten ook onderdelen van de verplichte vakken die zij binnen het kwartiel volgen inbrengen in de challenge. Dit maakt de challenge niet alleen 'challenging' for studenten, maar ook voor de docenten. In mijn rol als CBL coördinator werk ik aan handleidingen voor docenten en studenten, verzorg ik een inleidend college over CBL, ondersteun ik de docenten, studenten en CBL coaches tijdens het CBL proces en ben ik verantwoordelijk voor de beoordeling van het CBL werk van de studenten.
Expertises
Engineering
- Prosthetics
- Tasks
- Performance
- Force Feedback
- Losses
Medicine and Dentistry
- Exoskeleton
- Feedback System
Physics
- Feedback
Organisaties
- Faculty of Engineering Technology (ET)
- Services ET (ET-SERVICES)
- Education Support (ET-SERVICES-EDU)
Onderzoeksprofielen
Vakken collegejaar 2025/2026
Vakken in het huidig collegejaar worden toegevoegd op het moment dat zij definitief zijn in het Osiris systeem. Daarom kan het zijn dat de lijst nog niet compleet is voor het gehele collegejaar.
Vakken collegejaar 2024/2025
Adres

Universiteit Twente
Horst Complex (gebouwnr. 20), kamer BH114
De Horst 2
7522 LW Enschede
Universiteit Twente
Horst Complex BH114
Postbus 217
7500 AE Enschede
Organisaties
- Faculty of Engineering Technology (ET)
- Services ET (ET-SERVICES)
- Education Support (ET-SERVICES-EDU)