Welkom...

dr.ir. H.J. Pol (Henk)

Universitair docent

Expertises

Student
Students
Research
Teacher
Education
Secondary School
Education
Perception
Mechanic
Work
Pupil
Physics
Quantum Mechanics
Science
Students
Problem Solving
Quantum Theory

Publicaties

Recente Artikelen
Pol, H. J. (2017). Onderzoekend leren. In K. Kortland, A. Mooldijk, & H. Poorthuis (Eds.), Handboek natuurkundedidactiek (pp. 53-59). Amsterdam: Epsilon Uitgaven.
Pol, H. J. (2017). Curriculum. In K. Kortland, A. Mooldijk, & H. Poorthuis (Eds.), Handboek natuurkundedidactiek (pp. 13-20). Amsterdam: Epsilon Uitgaven.
Pol, H. J., van Rossum, A., & van Joolingen, W. (2014). The practical side of quantum mechanics: development and evaluation of a box with conceptual practicals for the subject of Quantum Mechanics. In Teaching/Learning Physics: Integrating Research into Practice, GIREP-MPTL 2014 International Conference (pp. 172-173). Palermo.
Pol, H. J., Wooning, J., Smeets, P., & Thurlings, A. (2013). De letter en de geest : Vakspecifieke regels bij de centrale examens natuurkunde. NVOX, 38(1), 21-23.
Pol, H. J. (2013). Experimenten efficiënt inschakelen in de les. -. Paper presented at SonS en KVCV congres succesvoller experimenteren in de lessen wetenschappen, Technopolis Mechelen, België, .
Pol, H. J. (2013). Secondary school students’ and teachers’ perceptions about research and design. -. Paper presented at ESERA Conference 2013, Nicosia, Cyprus.

Pure Link

Contactgegevens

Bezoekadres

Universiteit Twente
Faculteit Behavioural, Management and Social Sciences
Carré (gebouwnr. 15), kamer 4627
Hallenweg 23
7522NH  Enschede

Navigeer naar locatie

Postadres

Universiteit Twente
Faculteit Behavioural, Management and Social Sciences
Carré  4627
Postbus 217
7500 AE Enschede