Welkom...

L. Pei MSc (Linlin)

Onderwijskundig Adviseur

Expertises

Social Sciences
Blended Learning
Incentive
Instructor
Literacy
Source Of Information
Teaching
Time Factor
University

Onderzoek

 

Publicaties

Recent
Lomas, D., Matzat, U., Stevens, T. , Pei, L. , Rouwenhorst, C., den Brok, P. J., & Klaassen, R. G. (2021). The impact of COVID-19 on university teaching and learning: Evidence for the central importance of student and staff well-being . 4TU.Centre for Engineering Education.
Pei, L. , Rouwenhorst, C. , & van der Vegt, R. N. (2021). COVID, a lasting change? - Factors  for instructors to develop blended learning. In H-U. Heiß, H-M. Järvinen, A. Mayer, & A. Schulz (Eds.), Proceedings SEFI 49th Annual Conference 2021: Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? (pp. 394-402). Societe Europeenne pour la Formation des Ingenieurs (SEFI).

Pure Link

Vakken Collegejaar  2022/2023

Vakken in het huidig collegejaar worden toegevoegd op het moment dat zij definitief zijn in het Osiris systeem. Daarom kan het zijn dat de lijst nog niet compleet is voor het gehele collegejaar.
 

Contactgegevens

Bezoekadres

Universiteit Twente
Centre for Educational Support
Citadel (gebouwnr. 09), kamer H409
Hallenweg 15
7522NH  Enschede

Navigeer naar locatie

Postadres

Universiteit Twente
Centre for Educational Support
Citadel  H409
Postbus 217
7500 AE Enschede