BMS-HIB-CS
Werkdagen
even
oneven
M
T
W
T
F
op de campus
thuiswerkdag
afwezig

Areas of interest and expertise

  • Internships coordination & supervision         (B-COM / M-COM)
  • Theses coordination & supervision                (B-COM / M-COM)
  • Professional field of activity contact person   (B-COM / M-COM)
  • International student mobility projects          (B-COM)
  • International student exchange                     (B-COM)
  • Applied research methods in social science  (B-COM / M-COM)

Expertises

  • Psychology

    • Intention
    • Attitudes
    • Attention
    • Dependent Variable
    • Research
    • Theory of Planned Behavior
  • Social Sciences

    • Consumer Perception
    • Information Theory

Organisaties

Publicaties

2020

The Impact of Advertising Appeals on Consumers’ Perception of an Advertisement for a Technical Product and the Moderating Roles of Endorser Type and Endorser Age (2020)In Marketing Opportunities and Challenges in a Changing Global Marketplace. AMSAC 2019 (pp. 189-199) (Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science). Springer Nature. Skupin, K., Beldad, A. & Tempelman, M.https://doi.org/10.1007/978-3-030-39165-2_85

Onderzoeksprofielen

Areas of expertise and experience

  • Internships coordination & supervision         (B-COM / M-COM)
  • Theses coordination & supervision                (B-COM / M-COM)
  • Professional field of activity contact person   (B-COM / M-COM)
  • International student mobility projects          (B-COM)
  • International student exchange                     (B-COM)
  • Applied research methods in social science  (B-COM / M-COM)

Verbonden aan opleidingen

Vakken collegejaar 2024/2025

Vakken in het huidig collegejaar worden toegevoegd op het moment dat zij definitief zijn in het Osiris systeem. Daarom kan het zijn dat de lijst nog niet compleet is voor het gehele collegejaar.

Vakken collegejaar 2023/2024

Scan de QR-code of
Download vCard