Mijn achtergrond is de onderwijs- en ontwikkelingspsychologie en mijn passie ligt bij onderwijs en lesgeven. Mij onderzoek richt zich op reflectievaardigheid, uitstelgedrag en challenge-based learning. Momenteel ben ik ook Teaching and Learning Fellow op de UT.

Expertises

  • Psychology

    • Domain Knowledge
    • Judgement
    • Psychologist
  • Social Sciences

    • Engineering
    • Students
    • Assessment Criteria
    • Peer Assessment
    • Self-Assessment

Organisaties

Publicaties

2021

Fostering quality of reflection in first-year honours students in a bachelor engineering program technology, liberal arts & science (2021)In Proceedings SEFI 49th Annual Conference 2021: Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? (pp. 609-617). Wilhelm, P.The co-creation of assessment criteria (2021)In Meaningful Assessment in Interdisciplinary Education (pp. 129-134). Amsterdam University Press. Wilhelm, P. & Alvarez Chavez, J. A.https://www.aup.nl/en/book/9789463729048/meaningful-assessment-in-interdisciplinary-education

Onderzoeksprofielen

Adres

Universiteit Twente

Drienerburght (gebouwnr. 44), kamer 101
Boerderijweg 1
7522 LV Enschede

Navigeer naar locatie

Organisaties

Scan de QR-code of
Download vCard