Over mij
Mijn achtergrond is de onderwijs- en ontwikkelingspsychologie en mijn passie ligt bij onderwijs en lesgeven. Mij onderzoek richt zich op reflectievaardigheid, uitstelgedrag en challenge-based learning. Momenteel ben ik ook Teaching and Learning Fellow op de UT.
Expertises
Medicine & Life Sciences
# Learning
# Simulation Training
Social Sciences
# Assessment Criteria
# Computer Simulation
# Engineering
# Knowledge
# Learning
# Simulation
Verbonden aan
Publicaties
Recent
Wilhelm, P.
, & Alvarez Chavez, J. A. (2021).
The co-creation of assessment criteria. In I. Boor (Ed.),
Meaningful Assessment in Interdisciplinary Education (pp. 129-134). Amsterdam University Press.
https://www.aup.nl/en/book/9789463729048/meaningful-assessment-in-interdisciplinary-education
Wilhelm, P. (2021).
Fostering quality of reflection in first-year honours students in a bachelor engineering program technology, liberal arts & science. In H-U. Heiß, H-M. Järvinen, A. Mayer, & A. Schulz (Eds.),
Proceedings SEFI 49th Annual Conference 2021: Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? (pp. 609-617)
Wilhelm, P. (2020).
ATLAS University College Twente: a novel approach in interdisciplinary engineering education. In J. van der Veen, N. van Hattum-Janssen, H-M. Järvinen, T. de Laet, & I. ten Dam (Eds.),
Engaging, Engineering, Education: Book of Abstracts, SEFI 48th Annual Conference University of Twente (online), 20-24 September, 2020 (pp. 1207-1214). University of Twente.
Pure Link
Vakken Collegejaar 2023/2024
Vakken in het huidig collegejaar worden toegevoegd op het moment dat zij definitief zijn in het Osiris systeem. Daarom kan het zijn dat de lijst nog niet compleet is voor het gehele collegejaar.
Vakken Collegejaar 2022/2023
Contactgegevens
Bezoekadres
Universiteit Twente
University College Twente
Drienerburght
(gebouwnr. 44), kamer 101
Boerderijweg 1
7522LV Enschede
Postadres
Universiteit Twente
University College Twente
Drienerburght
101
Postbus 217
7500 AE Enschede