Welkom...

R.J.J. Voorn PhD (Ronald)

Universitair docent

Over mij

Ronald heeft een PhD in de communicatiewetenschap, is docent Social marketing and Behaviour Change en tevens Reclame en Consumentenpsychologie aan de Universiteit Twente. Ook is hij actief als adviseur en gastspreker via Science4business.nl. Daarnaast is hij vice-voorzitter van de Raad van Commissarissen van Univé Dichtbij. Zijn onderzoek richt zich op duurzaamheid en gedragsverandering.

Expertises

Business & Economics
Brand Value
Congruence
Human Values
Marketing
Purchase
Value Congruence
Social Sciences
Consumption Behavior
Introversion

Publicaties

Recent
Voorn, R. J. J. (2023). Brands, values and consumers: The importance of values in consumer behaviour. [PhD Thesis - Research UT, graduation UT, University of Twente]. University of Twente. https://doi.org/10.3990/1.9789036554602
Voorn, R. J. J., Galan Cubillo, E., Denkers, A., & Drylie Carey, L. (2022). Embracing sustainability: the unrevealed oxymoron?. Paper presented at Communicating Sustainability 2022, Glasgow, United Kingdom.

Pure Link

Contactgegevens

Bezoekadres

Universiteit Twente
Faculty of Behavioural, Management and Social Sciences
Cubicus (gebouwnr. 41), kamer C203
De Zul 10
7522NJ  Enschede

Navigeer naar locatie

Postadres

Universiteit Twente
Faculty of Behavioural, Management and Social Sciences
Cubicus  C203
Postbus 217
7500 AE Enschede