Over mij
Ronald heeft een PhD in de communicatiewetenschap, is docent Social marketing and Behaviour Change en tevens Reclame en Consumentenpsychologie aan de Universiteit Twente. Ook is hij actief als adviseur en gastspreker via Science4business.nl. Daarnaast is hij vice-voorzitter van de Raad van Commissarissen van Univé Dichtbij. Zijn onderzoek richt zich op duurzaamheid en gedragsverandering.
Expertises
Business & Economics
# Brand Value
# Congruence
# Human Values
# Marketing
# Purchase
# Value Congruence
Social Sciences
# Consumption Behavior
# Introversion
Verbonden aan
Publicaties
Recent
Voorn, R. J. J. (2023).
Brands, values and consumers: The importance of values in consumer behaviour. [PhD Thesis - Research UT, graduation UT, University of Twente]. University of Twente.
https://doi.org/10.3990/1.9789036554602
Voorn, R. J. J., Galan Cubillo, E., Denkers, A., & Drylie Carey, L. (2022).
Embracing sustainability: the unrevealed oxymoron?. Paper presented at Communicating Sustainability 2022, Glasgow, United Kingdom.
Voorn, R. J. J., van der Veen, G.
, van Rompay, T. J. L.
, Hegner, S. M.
, & Pruyn, A. T. H. (2021).
Human values as added value(s) in consumer brand congruence: a comparison with traits and functional requirements.
The journal of brand management,
28(1), 48–59.
https://doi.org/10.1057/s41262-020-00210-w
Pure Link
Vakken Collegejaar 2023/2024
Vakken in het huidig collegejaar worden toegevoegd op het moment dat zij definitief zijn in het Osiris systeem. Daarom kan het zijn dat de lijst nog niet compleet is voor het gehele collegejaar.
Vakken Collegejaar 2022/2023
Contactgegevens
Bezoekadres
Universiteit Twente
Faculty of Behavioural, Management and Social Sciences
Cubicus
(gebouwnr. 41), kamer C203
De Zul 10
7522NJ Enschede
Postadres
Universiteit Twente
Faculty of Behavioural, Management and Social Sciences
Cubicus
C203
Postbus 217
7500 AE Enschede