Welkom...

R.J.J. Voorn PhD (Ronald)

Universitair docent

Over mij

Ronald heeft een PhD in de communicatiewetenschap, is docent Reclame en Consumentenpsychologie aan de Universiteit Twente. Ook is hij actief als adviseur en gastspreker via Science4business.nl. Daarnaast is hij vice-voorzitter van de Raad van Commissarissen van Univé Dichtbij. Zijn onderzoek richt zich op duurzaamheid en gedragsverandering.

Expertises

Business & Economics
Brand Value
Congruence
Human Values
Marketing
Purchase
Value Congruence
Social Sciences
Consumption Behavior
Introversion

Publicaties

Recent
Voorn, R. J. J. (2023). Brands, values and consumers: The importance of values in consumer behaviour. [PhD Thesis - Research UT, graduation UT, University of Twente]. University of Twente. https://doi.org/10.3990/1.9789036554602
Voorn, R. J. J., Galan Cubillo, E., Denkers, A., & Drylie Carey, L. (2022). Embracing sustainability: the unrevealed oxymoron?. Paper presented at Communicating Sustainability 2022, Glasgow, United Kingdom.
Voorn, R., van der Veen, G. , van Rompay, T. J. L. , Hegner, S. M. , & Pruyn, A. T. H. (2018). The Importance of Values for Brand Purchase: A Managerial Contribution: An Abstract. In Marketing Transformation: Marketing Practice in an Ever Changing World: Proceedings of the 2017 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC) (pp. 217-218). (Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science). Springer Nature. https://doi.org/10.1007/978-3-319-68750-6_64

Pure Link

Vakken Collegejaar  2022/2023

Vakken in het huidig collegejaar worden toegevoegd op het moment dat zij definitief zijn in het Osiris systeem. Daarom kan het zijn dat de lijst nog niet compleet is voor het gehele collegejaar.
 

Vakken Collegejaar  2021/2022

Contactgegevens

Bezoekadres

Universiteit Twente
Drienerlolaan 5
7522 NB Enschede

Navigeer naar locatie

Postadres

Universiteit Twente
Postbus 217
7500 AE Enschede