BMS-LDT-CODE
Werkdagen
even
oneven
M
T
W
T
F
op de campus
thuiswerkdag
afwezig

Expertises

  • Psychology

    • Assessment
    • Achievement
    • Questionnaires
    • Measurement
    • Reading
    • Socioeconomic Status
    • Behavior
  • Social Sciences

    • Approach

Organisaties

Publicaties

2024
2023
2022
Harmonized Phenotypes for Anxiety, Depression, and Attention-Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), 663-678. Jović, M., Agarwal, K., Whitehouse, A. & van den Berg, S. M.https://doi.org/10.1007/s10862-021-09925-9Overview of CAPICE—Childhood and Adolescence Psychopathology: unravelling the complex etiology by a large Interdisciplinary Collaboration in Europe—an EU Marie Skłodowska-Curie International Training Network, 829-839. Rajula, H. S. R., Manchia, M., Agarwal, K., Akingbuwa, W. A., Allegrini, A. G., Diemer, E., Doering, S., Haan, E., Jami, E. S., Karhunen, V., Leone, M., Schellhas, L., Thompson, A., van den Berg, S. M., Bergen, S. E., Kuja-Halkola, R., Hammerschlag, A. R., Järvelin, M. R., Leval, A., … Middeldorp, C. M.https://doi.org/10.1007/s00787-020-01713-2Text-To-Model (TeToMo) Transformation Framework to Support Requirements Analysis and ModelingIn Proceedings of the 10th International Conference on Model-Driven Engineering and Software Development - MODELSWARD (pp. 129-136). SCITEPRESS. Sedrakyan, G., Abdi, A., van den Berg, S. M., Veldkamp, B. P. & van Hillegersberg, J.https://doi.org/10.5220/0010771600003119
2021
2020
Molecular Genetic Research on PersonalityIn Behavior Genetics of Temperament and Personality (pp. 99-121). Springer. van den Berg, S. M. & de Moor, M.https://doi.org/10.1007/978-1-0716-0933-0_4
2019

Onderzoeksprofielen

Verbonden aan opleidingen

Vakken collegejaar 2023/2024

Vakken in het huidig collegejaar worden toegevoegd op het moment dat zij definitief zijn in het Osiris systeem. Daarom kan het zijn dat de lijst nog niet compleet is voor het gehele collegejaar.

Vakken collegejaar 2022/2023

Scan de QR-code of
Download vCard