BMS-LDT-IST
Werkdagen
even
oneven
M
T
W
T
F
op de campus
thuiswerkdag
afwezig

Tessa Eysink is hoogleraar Technology-Enhanced Learning and Instruction bij de vakgroep Instructietechnologie. Ze studeerde af in de cognitiewetenschap, verkreeg haar PhD in onderwijskunde, en werkt nu op het snijvlak van psychologie en instructietechnologie. Haar expertise ligt op het terrein van hoogbegaafdheid en differentiatie in het primair onderwijs in relatie tot instructie-ontwerp. Ze heeft ruime ervaring in het ontwikkelen en onderzoeken van digitale leeromgevingen, meestal op het gebied van onderzoekend en ontwerpend leren bij W&T onderwijs. De laatste jaren is haar focus verschoven van algemene leersystemen naar gepersonaliseerde leeromgevingen die afgestemd zijn op de specifieke behoeften van de lerende. Daarnaast heeft ze haar focus verbreed naar het domein van informeel leren. 

Van 2021 tot 2024 was Tessa opleidingsdirecteur van het master programma Educational Science and Technology. 

Organisaties

Nevenwerkzaakheden

  • Alice Bekke & partnersAdvisory board

Onderzoeksinteresses: 

  • differentiatie
  • hoogbegaafdheid
  • instructie-ontwerp
  • onderzoekend leren
  • informeel leren
  • leerprocessen

Onderzoeksprofielen

Van 2021 tot 2024 was Tessa Eysink opleidingsdirecteur van het master programma Education Science and Technology.

Verbonden aan opleidingen

Vakken collegejaar 2024/2025

Vakken in het huidig collegejaar worden toegevoegd op het moment dat zij definitief zijn in het Osiris systeem. Daarom kan het zijn dat de lijst nog niet compleet is voor het gehele collegejaar.

Vakken collegejaar 2023/2024

Lopende projecten

Surrounded by Science

Learning paths towards science proficiency

BE COOL!+

Bevorderen van zelfregulatie tijdens onderzoekend leren binnen het W&T basisonderwijs

Students, families, and schools

differential effects of COVID-19 on primary school students’ academic achievement, engagement and wellbeing

STIP met TIPS

de STIP-methodiek met Training en Instructie voor Projectmatig Samenwerken

Hoogbegaafdheid: De meester de baas

Talent mentality

Naar een raamwerk voor talentontwikkeling

LEMMA

Affordances for learning in multimedia learning environments

ZAP

Zeer Actieve Psychologie

Bevorderen van zelfregulatie tijdens onderzoekend leren binnen het W&T basisonderwijs

Samen in de klas met STIP

Samenwerken tijdens Taak-, Inhoud- en Procesdifferentiatie

BE COOL!

Bevorderen van Excellentie door Coöperatief Onderzoekend en Ontwerpend Leren

Scan de QR-code of
Download vCard