Expertises
Computer Science
- Evaluation
- Serious Game
- videogame
- Case Study
- User
- Active Video Game
- Design
Medicine and Dentistry
- Obesity
Organisaties
Publicaties
2022
Application of NLP on student's Discord messages for automatic Belbin role identificationIn 2022 International Conference on Frontiers of Information Technology (FIT), Article 10043095 (pp. 302-307). IEEE. Dichev, K., Bukhsh, F. & Barrios-Fleitas, Y.https://doi.org/10.1109/FIT57066.2022.00062Using Exergames to Promote Healthy Habits in SchoolsIn Advanced Virtual Enviroments and Education (pp. 134-146). Springer. Gómez del Río, N., González-González, C. S., Barrios Fleitas, Y., Toledo-Delgado, P. A., García-Peñalvo, F. J. & Moreira, F.https://doi.org/10.1007/978-3-031-07018-1_11
2019
Treatment of children obesity and diabetes through gamification: A case of studyIn Proceedings - TEEM ' 19: 7th International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (pp. 452-458). Association for Computing Machinery. Gómez del Río, N., González-González, C. S., Martín-González, R., Navarro-Adelantado, V., Toledo-Delgado, P., Marrero-Gordillo, N., del Cristo Barrios-Fleitas, Y., Armas-Ramos, H. & Gacía-Pẽalvo, F.https://doi.org/10.1145/3362789.3362935
Onderzoeksprofielen
Verbonden aan opleidingen
Vakken collegejaar 2022/2023
Vakken in het huidig collegejaar worden toegevoegd op het moment dat zij definitief zijn in het Osiris systeem. Daarom kan het zijn dat de lijst nog niet compleet is voor het gehele collegejaar.
Adres
![](/.uc/iff4689c40103f3eb1100f2c8f403e85637f06a7b284b0801e3bc0268018041/zilverling.jpg)
Universiteit Twente
Zilverling (gebouwnr. 11), kamer 3110
Hallenweg 19
7522 NH Enschede
Universiteit Twente
Zilverling 3110
Postbus 217
7500 AE Enschede