Expertises

  • Computer Science

    • Evaluation
    • Serious Game
    • videogame
    • Case Study
    • User
    • Active Video Game
    • Design
  • Medicine and Dentistry

    • Obesity

Organisaties

Publicaties

2022
Application of NLP on student's Discord messages for automatic Belbin role identificationIn 2022 International Conference on Frontiers of Information Technology (FIT), Article 10043095 (pp. 302-307). IEEE. Dichev, K., Bukhsh, F. & Barrios-Fleitas, Y.https://doi.org/10.1109/FIT57066.2022.00062Using Exergames to Promote Healthy Habits in SchoolsIn Advanced Virtual Enviroments and Education (pp. 134-146). Springer. Gómez del Río, N., González-González, C. S., Barrios Fleitas, Y., Toledo-Delgado, P. A., García-Peñalvo, F. J. & Moreira, F.https://doi.org/10.1007/978-3-031-07018-1_11
2019
Treatment of children obesity and diabetes through gamification: A case of studyIn Proceedings - TEEM ' 19: 7th International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (pp. 452-458). Association for Computing Machinery. Gómez del Río, N., González-González, C. S., Martín-González, R., Navarro-Adelantado, V., Toledo-Delgado, P., Marrero-Gordillo, N., del Cristo Barrios-Fleitas, Y., Armas-Ramos, H. & Gacía-Pẽalvo, F.https://doi.org/10.1145/3362789.3362935

Onderzoeksprofielen

Verbonden aan opleidingen

Vakken collegejaar 2022/2023

Vakken in het huidig collegejaar worden toegevoegd op het moment dat zij definitief zijn in het Osiris systeem. Daarom kan het zijn dat de lijst nog niet compleet is voor het gehele collegejaar.

Scan de QR-code of
Download vCard